Home » » Beni Affet 704.Bölüm 09 Şubat 2015 izle Star TV 09.02.2015

Beni Affet 704.Bölüm 09 Şubat 2015 izle Star TV 09.02.2015

Posted by Aktif TV on 8 Şubat 2015 Pazar

Beni Affet 09 şubat 2015 izle, Beni Affet 09.02.2015 tek parça izle, Beni Affet son bölüm izle, Beni Affet 9 şubat tekrarı izle, Beni Affet yeniden izle


Cüneyt’i şaşkına çeviren bir gelişme yaşanıyor.

Kemal, İnci’nin Bahar hakkında verdiği yalan ifadeyi geri almasını sağlayarak karısını kurtarmıştır. Bahar’ın üzerine atılmış olan suçlamalar düşer. Bundan sonra İnci’nin başı derttedir. Umut ve Leyla’nın evlilik kutlaması yapılırken, Leyla’nın kız kardeşini elinde tutan Sait, Leyla’yı elde etme isteğinden asla vazgeçmez.

Cüneyt ve Feride’nin arasını açmayı bir türlü başaramayan Nalan, kocası Aziz’i Cüneyt’e karşı doldurmaya çalışır. Melis’in Cüneyt’in eski sevgilisi olduğunu öğrenen Aziz, Cüneyt’e tepki gösterir. Ancak Nalan’ın oyunlarına fırsat vermek istemeyen Cüneyt’i şaşkına çeviren bir gelişme yaşanır.

Yapımcı :Nilgün Sağyaşar
Yönetmen: Gürsel Ateş, Mihriban Şahin, Bergüzar Demiroğlu
Senaryo: Vural Balıkçı, Baran Yıldırım, Ayşem Özge Yoldaş, Merve Ateşoğlu




0 yorum:

Yorum Gönder

.comment-content a {display: none;}